Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

My Way - Greek Translation

Όπως εγώ νόμιζα…

Και τώρα, που φτάνει το τέλος
Και βλέπω την αυλαία να πέφτει
Φίλοι μου, θα το πω καθαρά
Θα πω ότι νομίζω βέβαιο

Έζησα μια ζωή γεμάτη
Ταξίδεψα σε κάθε λεωφόρο
Και ακόμη περισσότερο απ΄ αυτό
Το έκανα όπως εγώ νόμιζα

Τύψεις ; Είχα μερικές
Αλλά και πάλι, λίγες οι άξιες λόγου
Έκανα ότι είχα να κάνω
Και τα κατάφερα ,χωρίς εξαίρεση

Σχεδίασα κάθε πορεία που μου έλαχε -
Με προσοχή το κάθε μου βήμα σε ασήμαντα δρομάκια
Και ακόμη πιο πολύ
Το έκανα όπως εγώ νόμιζα.

Ναι, υπήρξαν φορές, είμαι σίγουρος το ήξερες
που δάγκωσα πιο πολύ από ότι μπορούσα να μασήσω
αλλά στο τέλος, όταν αμφέβαλα
Το δέχτηκα και τ’ άφησα
Το αντιμετώπισα και στάθηκα ορθός
Και το έκανα όπως εγώ νόμιζα

Αγαπήθηκα, γελάστηκα και έκλαψα
Χόρτασα – το μερτικό μου στη χασούρα
και τώρα, καθώς τα δάκρυα κοπάζουν
Το βρίσκω τόσο αστείο.

Σκέπτομαι, έκανα όλο αυτό
Και μπορώ να το πω, χωρίς ντροπή
Ω , όχι. Ω όχι, όχι εγώ.
Το έκανα όπως εγώ νόμιζα.

Tί είναι ο άνθρωπος; Τι του ανήκει;
Αν όχι ο εαυτός του – τότε είναι ένα μηδενικό.
Το να λέει αυτά που πράγματι αισθάνεται
Και όχι να παρακαλεί γονατιστός.
Ο απολογισμός δείχνει πως υπέφερα
Και το έκανα όπως εγώ νόμιζα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου